Åbningstider

Samlingen er åben for alle interesserede. Børn under 12 år skal være ledsaget af en voksen. Adgang til samlingen er gratis, men vi tager gerne imod et hvert bidrag til vores kasse.

Af sikkerhedsårsager kan maksimalt 30 personer besøge udstillingen på samme tid !

Åbningstiden er hver onsdag kl. 13.00 – 17.00 og desuden DEN FØRSTE SØNDAG i måneden i perioden 03 september 2023 tom 03 marts 2024 ligeledes 13.00 – 17.00.

Vær venligst opmærksom på, at vi IKKE har søndags åbent den første søndag i måneden den 01 december og den 05 januar. Den 02 februar har vi søndags åbent igen (som nævnt kun den første søndag i måneden).

Rundvisning for større grupper

Der kan, efter aftale, arrangeres rundvisning med guide for større grupper/selskaber på op til 22 personer.

Rundvisningen er gratis, men hvis vores gæster synes om hvad de så og hørte, så står der en kollekt ved udgangen. Arrangementet består af rundvisning, vi viser en film om de første 50 år af SAS historie og vi byder på en kop kaffe. Grupper/selskaber der ønsker brød til kaffen, er velkommne til selv at medbringe det.

Henvendelse til bestyrelsen eller via email: sasflyvehistorisk@gmail.com

Museumsindgang