Månedlige arrangementer

Foreningen afholder et arrangement for medlemmer den første onsdag i måneden (feb/mar/apr/maj og sep/okt/nov) i lokalerne på Petersdalvej. Arrangementet starter med spisning fra kl. 17.15 til 18.30 (kuvertpris ca. kr 70 Anden pris for julefrokost), og kl. 18.45 fortsætter aftenen med foredrag og/eller film. Altid med spændende emner med relationer til fly og luftfart.

Tilmelding er påkrævet og skal ske senest fredag før arrangementet. Tilmelding kan foretages til bestyrelsen i åbningstiden eller på e-mail sasflyvehistorisk@gmail.com

Program for vinter/forår 2023/24

06 december – Julefrokost.

KLUBAFTEN 07 FEBRUAR

I 1989 forulykkede en  Convair 580 LN-PAA fra Partenair nær Hirtshals på mystisk vis. Vi viser en film om hændelsen.

Tilmelding enten i foreningen eller via EMAIL til sasflyvehistorisk@gmail med bemærkning om i deltager i spisning eller ej. Pris for deltagelse i spisning Kr. 80.-

Beløbet kan betales kontant eller meget gerne via netbank til konto: 1551 0009356282 med 07FEB middag

Biografen